Patrik Pracný
Bachelor's thesis
Analýza konkurence vybraného podniku
Competition Analysis of a Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence vybraného podniku, který se situuje na prodej stříbrných šperků skrz online prostředí. Cílem práce je zhodnocení postavení vybraného podniku na trhu a jeho konkurenceschopnosti a následně navržení nových parametrů, které by mohly vést k jeho posílení. Teoretická část je věnována analytickým postupům a zejména procesu tvorby strategie. Praktická část je …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the competition of the selected enterprise, which is situated on the sale of silver jewellery through the online environment. The aim of the work is to assess the market position of the selected company and its competitiveness and then to propose new parameters that could lead to its strengthening. The theoretical part is devoted to analytical procedures and in particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143500
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Michaela Baudišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The effect of female management on company environment and consequential sustainable growth within the Central and Eastern European region
Lizaveta Bykava -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková