Analýza konkurence vybraného podniku – Patrik Pracný
Patrik Pracný
Bakalářská práce
Analýza konkurence vybraného podniku
Competition Analysis of a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence vybraného podniku, který se situuje na prodej stříbrných šperků skrz online prostředí. Cílem práce je zhodnocení postavení vybraného podniku na trhu a jeho konkurenceschopnosti a následně navržení nových parametrů, které by mohly vést k jeho posílení. Teoretická část je věnována analytickým postupům a zejména procesu tvorby strategie. Praktická část je …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the competition of the selected enterprise, which is situated on the sale of silver jewellery through the online environment. The aim of the work is to assess the market position of the selected company and its competitiveness and then to propose new parameters that could lead to its strengthening. The theoretical part is devoted to analytical procedures and in particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143500
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Michaela Baudišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The effect of female management on company environment and consequential sustainable growth within the Central and Eastern European region
Lizaveta Bykava -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková