Bc. Josef Žižka, MBA

Master's thesis

Uvedení nového produktu na obchodní trh

New product and its introduction into the commercial market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je doporučení vhodné marketingové strategie u konkrétní společnosti k uvedení nového produktu na obchodní trh. V teoretické části diplomové práce autor využívá k získání potřebných poznatků rešerše odborné literatury. V praktické části poté autor využívá získané poznatky z teoretické části formou reálných analýz, které vedou k navržení vhodné marketingové strategie …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to recommend a suitable marketing strategy for a particular company to launch a new product on the business market. In the theoretical part of the thesis, the author uses literature research to gain the necessary knowledge. In the practical part the author then uses the acquired knowledge from the theoretical part in the form of real analyzes, which lead to the determination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication