Ing. Veronika Vanišová

Bachelor's thesis

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska

Influence of the individual communication types/advertisement and communiction mix towards the specific target groups - application to environment of company Skanska
Anotácia:
Cílem práce je analýza postavení marketingu ve firmách. Úkol marketingové komunikace v životním cyklu výrobku. Kanály, které lze v rámci komunikačního mixu používat, efektivita a vliv na případného spotřebitele. Konkrétně pro vysvětlení využiji znalosti z prostředí firmy, kterou znám a zaměřím se na otázky, k čemu slouží marketingové oddělení, jak oslovuje potencionální zákazníky, jaké formy komunikace …viac
Abstract:
The objective of the thesis is to analyse a purpose and a position of marketing in companies. The goal of marketing communication in the product lifecycle. Possible channels of communication within the communcation mix, their effectivity and influence on actual consumer. I will take the advantage of knowing the inside of the developer company and I will focus on answering what for is marketing department …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Ondřej Svatoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance