Bc. Robert Číž
Diplomová práce
Zlepšování podnikových procesů
Business process improvement
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh zlepšení procesů marketingu a prodeje v utilitní společnosti. Teoretická část je přehledem dosavadních poznatků v této oblasti. Praktická část práce je realizována ve společnosti, která je dominantním dodavatelem zemního plynu v ČR. Cílem práce je pomocí metod procesní analýzy navrhnout zlepšení procesu marketingu a posoudit efektivnost navrhované změny.Abstract:
The subject of the thesis is the design of processes to improve marketing and sales acitivities in a utility company. The theoretical part of the thesis is an overview of the current knowledge in this area. The practical part is carried out in a company that is the main supplier of natural gas in the Czech Republic. The aim of this thesis is to design the improvement steps in marketing processes using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mbguk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane