Interní komunikace ŠKODA AUTO se zaměstnanci – Bc. Dominika Králová
Bc. Dominika Králová
Diplomová práce
Interní komunikace ŠKODA AUTO se zaměstnanci
Internal communication of ŠKODA AUTO with employees
Anotace:
Diplomová práce na téma Interní komunikace ŠKODA AUTO se zaměstnanci se věnuje komunikačním nástrojům, které jsou v této firmě využívány. Cílem diplomové práce je analyzovat stávající interní komunikaci ŠKODA AUTO se zaměstnanci, následně provést empirický výzkum se zaměřením na reálné zkušenosti zaměstnanců a navrhnout možná zlepšení. V první části práce jsou uvedena základní teoretická východiska …víceAbstract:
Diploma thesis on Internal communication of ŠKODA AUTO with employees deals with communication tools used in this company. The aim of the thesis is to analyze the existing internal communication of ŠKODA AUTO with employees, then to conduct empirical research with a focus on the real experience of employees and suggest possible improvements. In the first part of the thesis, the basic theoretical foundations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Internal communication in a selected company
Šimon Kopsa -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
An Analysis of Internal Communication in the Holding Company UNEX a.s.
Blanka URBÁŠKOVÁ -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva