Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ – Lenka VLKOVÁ
Lenka VLKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ
Analysis of Marketing Communications - Vodafone CZ
Anotace:
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a aplikaci na společnosti Vodafone Czech Republic a. s. Cílem práce je porovnat efektivitu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace firmy Vodafone Czech Republic a. s. a zjistit jejich přínos v marketingové strategii společnosti. V teoretické části práce vycházím ze zdrojů literatury, které dopomohly vymezit …víceAbstract:
Bachelor´s thesis was focused on the analysis of the individual marketing communication tools and application on the joint stock company Vodafone Czech Republic. The goal of this thesis is to comparate the effectiveness off individual instruments marketing communication company Vodafone Czech Republic and to determine thein contribution in the marketing strategy of the company. I result from the sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mqfell/.
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Lenka. Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.
Tereza Roháčková -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota