Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii – Aneta Honzková
Aneta Honzková
Bachelor's thesis
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Elements Of The Road Movie Genre Focusing On The Theme Of Family In Contemporary Cinematography
Abstract:
V teoretické práci se budu věnovat proměnám a práci se žánrem road movie, které se zabývají tématem rodiny.Road movie je sice mnohotvárný žánr, ale s přesně vymezeným pravidlem - z bodu A do bodu Z. Co se stane na cestě, to je otevřené. Na příkladu road movie, hlavně té současné, se dá demonstrovat, jak se vytrácejí naše závěry, sny a cíle. Co vlastně chceme, kdy to chceme, proč to chceme? Co hledáme …moreAbstract:
In the bachelor thesis I am focusing on the modifications and use of the road movie genre focusing on the theme of family.Road Movies have variety of forms, but they all have one exact rule - moving from point A to point Z. What is going to happen on the road, that is unknown. I will try to demonstrate - on the examples of contemporary road movie - how our generation is losing conslusions, dreams and …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
španělská kinematografieKeywords
česká kinematografieKeywords
analýzy filmových dělKeywords
filmové žánryKeywords
road movieKeywords
rodinaKeywords
dějiny filmuKeywords
filmová teorieThesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2015
- Supervisor: Jiří DUFEK
- Reader: Marie MRAVCOVÁ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Theses on a related topic
-
Ekonomické aspekty americké kinematografie v kontextu pandemie covid-19
Ivan Major -
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Americká propaganda v moderní kinematografii
Jan VAVŘÍK -
Významný směr či hnutí v dějinách evropské kinematografie: Spaghetti western - evropské pojetí amerického žánru
Roman FREIBERG -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Sociální konstrukce sériového vraha v americké kinematografii na přelomu 20./21. století
Veronika LOHNICKÁ