Bc. Klára Dvořáková

Diplomová práce

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve firmě XY

CRM - Customer relationship management in the company XY
Anotace:
V dnešní době velice ostré konkurence již nestačí čelit konkurenci pouze nízkými cenami či objemem skladových zásob. Společnosti musí více přemýšlet nad chováním zákazníků a následně zvolit vhodný způsob komunikace s nimi. Řízení vztahů se zákazníky je oblastí, která patří k nejdůležitějším momentům strategického řízení firmy. V obdobích, kdy se firmě daří, bývá poměrně opomíjenou oblastí, v období …více
Abstract:
In today’s era of fierce competition it is not enough for a company to face its competitors with lower prices or the volume of stocks. Companies have to be much more aware of customer behavior according to which they have to consequently choose a suitable means of communication with their customers. Customer relationship management is undoubtedly one of the most important strategic areas in a company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní