Specifika komunikace s médii ve veřejné správě – Ing. Dominik Havel
Ing. Dominik Havel
Bakalářská práce
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Specification of media communication in public administration
Anotace:
V bakalářské práci jsem zaměřil na komunikaci obecně a komunikační nástroje veřejné správy s okolím. Definoval jsem co to veřejná správa je a jaké subjekty s ní komunikují. Zejména jsem se zaměřil na komunikaci s občanem, formy komunikace a použité nástroje. Dále na komunikaci s médii, jejich vliv a na využívání PR jako efektivního nástroje, především media relations, jenž v dnešní době tvoří převážnou …víceAbstract:
In my bachelor´s work I focused on communication generally and on communication tools of public administration with its surroundings. I defined what the public administration is and which objects communicate with it. I turned my attention to the communication with citizens especially, to the forms of communication and tools being used. Further I concentrated on media communication, their influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rgtvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
Michaela Szlaurová