Specifika výchovy dětí s ADHD na prvním stupni ZŠ – Bc. Pavlína DRAHORÁDOVÁ
Bc. Pavlína DRAHORÁDOVÁ
Diplomová práce
Specifika výchovy dětí s ADHD na prvním stupni ZŠ
Specific education of children with ADHD at primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o socializaci a interakci žáku ve školním prostředí a v přístupu učitelů k žákům s touto poruchou. Svou práci jsem rozčlenila na dvě části teoretickou a empirickou. V teoretické části se věnuji vymezení základních pojmů, příčinami vzniku, diagnostikou a projevy poruchy ADHD. V dalších kapitolách se věnuji výchově a vzdělávání těchto dětí. V poslední kapitole teoretické části …víceAbstract:
This thesis deals with the socialization and interaction of students with ADHD in the school environment a regular elementary school, and teachers access to students with this disorder. I broke down my thesis into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part deals with the definition of basic concepts, causes, diagnosis and symptoms of ADHD. The following chapters are devoted to the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 4. 2012
- Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRAHORÁDOVÁ, Pavlína. Specifika výchovy dětí s ADHD na prvním stupni ZŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Dítě s poruchou pozornosti na 1. stupni základních škol
Jana Soukupová -
Děti s poruchou pozornosti
Tereza Vítková -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou na střední škole
Jaroslava Janoušková -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová