Tereza KREJSOVÁ

Bakalářská práce

Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.

Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s. r. o., shrnutí jejich sponzorských …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of the integrated marketing communication in OEZ, s. r. o. The theoretical part summarizes knowledge of the integrated marketing communications and marketing mix. Sponsoring as a term, its advantages, types and possible positions of sponsors are also explained. The practical part contains characteristics of OEZ, s. r. o, summary of their sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22291

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KREJSOVÁ, Tereza. Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe