Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání na základní škole – Hana FRIESSOVÁ
Hana FRIESSOVÁ
Bachelor's thesis
Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání na základní škole
Examples of good practice of inclusive schooling in primary education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí základní školy. V teoretické části je charakterizováno základní vzdělávání, inkluzivní vzdělávání a podmínky, které jsou potřeba pro jeho realizaci na základní škole. Dále jsou charakterizováni aktéři inkluzivního vzdělávání, podpůrná opatření a strategie pro edukaci žáků s různými druhy speciálních …moreAbstract:
The bachelor thesis addresses inclusive education of pupils with special educational needs in the context of primary school. The theoretical part characterizes primary education, inclusive education, and the conditions necessary for its implementation in primary school settings. Furthermore, it delineates the stakeholders of inclusive education, supportive measures, and strategies for working with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRIESSOVÁ, Hana. Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání na základní škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA