Markéta KŘÍŽOVÁ
Bachelor's thesis
VIZUÁLNÍ STYL HUDEBNÍ SKUPINY
The visual style of a band
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření loga. Teoretická část práce se zabývá pojmy: vizuální styl image kapely, pódiová show, oblečení členů kapely, logo, grafický design tiskovin, digitální grafický design a videoklip, příklady funkčního vizuálního stylu hudebních skupin. V praktické části je stěžejní vytvoření loga pro kapelu Miagra a jejího logo manuálu, postru B1 a aplikací.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a logo.The theoretical part deals with terms visual style band image, stage show, band members' clothing, logo, graphic design of printed matter, digital graphic design and video clip and examples of functional visual style of music groups In the practical part, the key is to create a logo for the band Miagra and its logo manual, structure B1 and applications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍŽOVÁ, Markéta. VIZUÁLNÍ STYL HUDEBNÍ SKUPINY. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Fine Arts: Teaching Focus / Fine Arts: Teaching Focus
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights