Bc. Hana SKYBOVÁ

Master's thesis

Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

Project of methodological manual for a marketing communication strategy of footwear companies with the use of knowledge of innovative methods specific to Baťa company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak …more
Abstract:
This diploma work deals with the questions of marketing communication strate-gies. The aim is to map and present pioneer and inovative marketing communica-tion methods of the Bata company applied in the 1930?s around the world. These information will be used for creating of methodical manual of a communication strategy for today?s shoe companies. The work is divided into the two parts ? theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21942

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKYBOVÁ, Hana. Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe