Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Jan Švarc
Bc. Jan Švarc
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communication - a synergistic effect of individual tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými nástroji z hlediska jejich synergie. V úvodní části jsou čtenáři systematicky vedeni od klasické formy marketingu až po moderní metody integrované marketingové komunikace. Zdůrazňuje potřebu integrace v nynějším tržním prostředí, osvětluje možné bariéry integrace a nutnost neustále pracovat na zlepšování marketingových postupů vedoucí k synergii. Dále uvádí …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing tools from the viewpoint of their synergy. In its introductory part, readers are systematically guided from the classical concept of marketing up to modern methods of integrated marketing communications. The need of integration in the current market environment is highlighted; possible barriers to integration are explained hand in hand with the necessity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček