Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Jan Švarc
Bc. Jan Švarc
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communication - a synergistic effect of individual tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými nástroji z hlediska jejich synergie. V úvodní části jsou čtenáři systematicky vedeni od klasické formy marketingu až po moderní metody integrované marketingové komunikace. Zdůrazňuje potřebu integrace v nynějším tržním prostředí, osvětluje možné bariéry integrace a nutnost neustále pracovat na zlepšování marketingových postupů vedoucí k synergii. Dále uvádí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing tools from the viewpoint of their synergy. In its introductory part, readers are systematically guided from the classical concept of marketing up to modern methods of integrated marketing communications. The need of integration in the current market environment is highlighted; possible barriers to integration are explained hand in hand with the necessity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček