Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby – Eva Havlasová
Eva Havlasová
Diplomová práce
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
The offer leaflets of supermarkets as a tool for generating overspending
Anotace:
Tato práce se věnuje problematice nabídkových letáků jako nástroji generování nadspotřeby. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje tématům konzumní společnosti a s tím spojeným tématem nadspotřeby. Dále teoretická část obsahuje téma podpory prodeje, kam spadají nabídkové letáky supermarketů. Na závěr se věnuje spotřebnímu chování. Praktická část obsahuje výzkumy …víceAbstract:
This thesis is dealing with the problematic of leaflets as the overconsumption generating tool. The work includes the theoretical and the practical part.The first one is focused on the topic of consumer society together with the topic of overconsumption. Next, this part discuss the sales promotion which includes the supermarket leaflets. The end of the first part is devoted to the problematic of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík