Analýza marketingových strategií v nabídce koňaků – Adam Stránský
Adam Stránský
Bakalářská práce
Analýza marketingových strategií v nabídce koňaků
Analysis of marketing strategies in the offer of cognacs
Anotace:
Práce se zabývá analýzou vnímání koňaku českou veřejností a lidí, kteří se koňaku intenzivně věnují. Dále marketingovými strategiemi vybraných značek koňaku Hennessy, Martell a Rémy Martin, které patří mezi nejvýznamnější zastupitele tohoto destilátu. Bakalářská práce popisuje a charakterizuje jednotlivé bary a restaurace, ve kterých probíhalo dotazníkové šetření. Také je zde uveden rozhovor s panem …víceAbstract:
This work deals with analysis of perception of cognac by Czech Republic and by people, who intensively devotes to cognac. Further it deals with marketing strategies of selected brands, Hennessy, Martell and Rémy Martin, which belongs to the most important representatives of this distillate. Bachelor´s Dissertation describes and characterizes individual restaurants and bars, where the research takes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Johnová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÝ, Adam. \textit{Analýza marketingových strategií v nabídce koňaků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mst7qd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková