Adam Stránský

Bakalářská práce

Analýza marketingových strategií v nabídce koňaků

Analysis of marketing strategies in the offer of cognacs
Anotace:
Práce se zabývá analýzou vnímání koňaku českou veřejností a lidí, kteří se koňaku intenzivně věnují. Dále marketingovými strategiemi vybraných značek koňaku Hennessy, Martell a Rémy Martin, které patří mezi nejvýznamnější zastupitele tohoto destilátu. Bakalářská práce popisuje a charakterizuje jednotlivé bary a restaurace, ve kterých probíhalo dotazníkové šetření. Také je zde uveden rozhovor s panem …více
Abstract:
This work deals with analysis of perception of cognac by Czech Republic and by people, who intensively devotes to cognac. Further it deals with marketing strategies of selected brands, Hennessy, Martell and Rémy Martin, which belongs to the most important representatives of this distillate. Bachelor´s Dissertation describes and characterizes individual restaurants and bars, where the research takes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dana Johnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze