Využití strukturálních fondů EU malými a středními podniky v podmínkách ČR – Hana Krylová
Hana Krylová
Bakalářská práce
Využití strukturálních fondů EU malými a středními podniky v podmínkách ČR
The Utilization of Structural funds of the EU by Small and Medium Enterprises in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je rozebrat postavení malých a středních podniků v České republice a analyzovat možnosti jejich financování z úrovně nejen národní, ale především evropské. Nejprve jsou z obecného pohledu charakterizovány jednotlivé nástroje a principy uplatňované při uskutečňování strukturální politiky. Pozornost je zaměřena na Operační program Podnikání a inovace, kdy je konkrétně rozebrán program …víceAbstract:
The subject of this work is to show the position of SMEs in the Czech Republic and analyze options for financing them from national and european recources. There is mentioned comparison of the periods 2004 - 2006 and 2007 - 2013. The work focuses on industry and entrepreneurship operational programme. Then there are chosen examples of implementation of projects in practice and the comment on their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Josef Bič
- Oponent: Věra Tunkrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria