Thuy Tao Ngoc

Master's thesis

Collaborations with influencers on YouTube

Collaborations with influencers on YouTube
Anotácia:
Cílem práce bylo zhodnocení spolupráce s YouTubery - zjistit, které vertikály na YouTube performují nejlépe co se týče spoluprací se značkami a které strategie implementovat k úspěšnému završení spolupráce s YouTubery. Fenomén YouTuberů je představen stejně jako role sociálních médií, včetně YouTube, aby čtenář lépe pochopil, jak technologický pokrok souvisí s popularitou YouTuberů.K naplnění cílů …viac
Abstract:
The goal of this thesis is an assessment of YouTuber collaborations - which verticals on YouTube perform the best for brand collaborations and what key strategies to employ to successfully carry out a YouTuber collaboration. The phenomenon of influencers is being introduced as well as the role of social media, including the YouTube itself, to understand how the technological advancements are related …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2017
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Andrea Hurychová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management