Thuy Tao Ngoc

Master's thesis

Collaborations with influencers on YouTube

Collaborations with influencers on YouTube
Abstract:
Cílem práce bylo zhodnocení spolupráce s YouTubery - zjistit, které vertikály na YouTube performují nejlépe co se týče spoluprací se značkami a které strategie implementovat k úspěšnému završení spolupráce s YouTubery. Fenomén YouTuberů je představen stejně jako role sociálních médií, včetně YouTube, aby čtenář lépe pochopil, jak technologický pokrok souvisí s popularitou YouTuberů.K naplnění cílů …more
Abstract:
The goal of this thesis is an assessment of YouTuber collaborations - which verticals on YouTube perform the best for brand collaborations and what key strategies to employ to successfully carry out a YouTuber collaboration. The phenomenon of influencers is being introduced as well as the role of social media, including the YouTube itself, to understand how the technological advancements are related …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2017
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Andrea Hurychová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management