Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě – Bc. Lenka Davidová
Bc. Lenka Davidová
Diplomová práce
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu již zavedených podnikových procesů v rámci marketingového mixu středně velkého výrobního podniku zabývající se výrobou obalových materiálů. V teoretické části práce je popisován proces z pohledu dalších autorů a je prohlubováno povědomí o dané problematice. V aplikační části práce byla za pomoci strukturovaných rozhovorů a analýzy interních marketingových dokumentů …víceAbstract:
The submitted master thesis is focused on the analysis of already established business processes within the marketing mix of a medium-sized manufacturing company engaged in the production of packaging materials. The theoretical part of the thesis describes the process from the perspective of other authors and deepens awareness of the issue. The analytical part of the paper was created on behalf of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z0qxj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová