Státní pomoc jako forma podpory malého a středního podnikání – Jakub Gavor
Jakub Gavor
Bachelor's thesis
Státní pomoc jako forma podpory malého a středního podnikání
Abstract:
Tématem práce je státní pomoc jako forma podpory malých a středních podniků. Malé a střední podniky tvoří více než 99 % podniků na území České republiky a jsou důležitou součástí hospodářství. Jsou považovány na stabilizátor ekonomiky, přesto nejsou státem dostatečně podporovány. Cílem práce je zmapovat jaké druhy a formy státní podpory jsou ve vybraných podnicích cestovního ruchu poskytované a jaký …moreAbstract:
The topic of this work is state support as a form of support of small and middle enterprises. Small and middle businesses creates more than 99 % enterprises in Czech republic and are important part of our economy. Althought they are considered to be a stabilizer of the economy, they do not receive sufficient state support. The aim of this work is analysis of state support forms focused on enterprises …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/mtxgw4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Jeřábek, T.
19/5/2017
Jeřábek, T.
3/5/2017
Gavor, J.
11/4/2017