Státní pomoc jako forma podpory malého a středního podnikání – Jakub Gavor
Jakub Gavor
Bakalářská práce
Státní pomoc jako forma podpory malého a středního podnikání
Anotace:
Tématem práce je státní pomoc jako forma podpory malých a středních podniků. Malé a střední podniky tvoří více než 99 % podniků na území České republiky a jsou důležitou součástí hospodářství. Jsou považovány na stabilizátor ekonomiky, přesto nejsou státem dostatečně podporovány. Cílem práce je zmapovat jaké druhy a formy státní podpory jsou ve vybraných podnicích cestovního ruchu poskytované a jaký …víceAbstract:
The topic of this work is state support as a form of support of small and middle enterprises. Small and middle businesses creates more than 99 % enterprises in Czech republic and are important part of our economy. Althought they are considered to be a stabilizer of the economy, they do not receive sufficient state support. The aim of this work is analysis of state support forms focused on enterprises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/mtxgw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
19. 5. 2017
Jeřábek, T.
3. 5. 2017
Gavor, J.
11. 4. 2017