Marketingová komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Barbora Němečková
Bc. Barbora Němečková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Marketing communications in a selected enterprice
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu, který je důležitou součástí v oblasti marketingu, který studuji. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit plán, jak zlepšit marketingovou komunikaci. Teoretická část je věnována základním pojmům, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, ale také se zabývá moderními marketingovými komunikačními …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of the marketing communication mix, which is an important part of the marketing itself, the field of my study. My aim is to create a plan, how to improve the marketing communication. The theoretical part deals with the basic terms like marketing, marketing communication or marketing mix and its tools, but I also engage with modern marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ot9ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová