Bc. Barbora Němečková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Marketing communications in a selected enterprice
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu, který je důležitou součástí v oblasti marketingu, který studuji. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit plán, jak zlepšit marketingovou komunikaci. Teoretická část je věnována základním pojmům, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, ale také se zabývá moderními marketingovými komunikačními …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of the marketing communication mix, which is an important part of the marketing itself, the field of my study. My aim is to create a plan, how to improve the marketing communication. The theoretical part deals with the basic terms like marketing, marketing communication or marketing mix and its tools, but I also engage with modern marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management