Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace. – Bc. Andrea VRÁBLIKOVÁ
Bc. Andrea VRÁBLIKOVÁ
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.
Evaluation of marketing strategy applied in a specific social service institutions while taking conditions of the Act 108/2006 Coll. on social services into consideration and suggested strategy innovation.
Anotace:
Cílem mé práce {\clqq}Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace`` bylo zjistit, zda zařízení vůbec marketingové strategie využívají, a pokud ano, v jakých oblastech. Zjišťovala jsem také, jaký dopad na chod zařízení má nový zákon o sociálních službách, a zda existují nějaké rozdíly v používání …víceAbstract:
The objective of my thesis ``Evaluation of the marketing strategy of selected social services facilities operating under the Social Services Act No. 108/2006 Coll., and its proposed innovation{\crqq} was to ascertain whether the facilities had been making use of any marketing strategy, and if so, in what fields. I also investigated the impact of the new Social Services Act on operation of the facilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2009
Zveřejnit od: 29. 5. 2009
Identifikátor:
12882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jan Molek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁBLIKOVÁ, Andrea. \textit{Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/muef9l/.
Jak správně citovat práci
VRÁBLIKOVÁ, Andrea. Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 5. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaMagisterský studijní program / obor:
Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Práce na příbuzné téma
-
Standardy kvality sociální služby ve vybrané organizaci
Tereza Kořínková -
Standardy kvality jako brzda zvyšování kvality poskytovaných služeb
Jana Čápová -
Standardy kvality sociálních služeb - tvorba vhodného modelu v porovnání s dalšími státy
Eliška Luňáková -
Standardy kvality sociálních služeb ve vybraném zařízení v Rakovníku
Klára PAVLÍČKOVÁ -
Standardy kvality sociálních služeb
Anna Šindelářová -
Standardy kvality sociálních služeb v pečovatelské službě Pastviny
Olga Klimešová -
Postoj sociálních pracovníků k vybranému Standardu kvality sociálních služeb ve vybraných pobytových zařízeních pro seniory
Kristýna Fuchsová -
Standardy kvality v sociálních službách
Jiří Roček
Název
Vložil
Vloženo
Práva