Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty – Bc. Sandra GLUCZOVÁ
Bc. Sandra GLUCZOVÁ
Bakalářská práce
Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty
Concept of Zlín Intermediate Hotel School´s presentation for potential students
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit stávající formy propagace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o, kterými působí na své potencionální studenty. Na základě dotazníku a teoretické části nabídnout možnosti prezentace pro budoucí působení na potencionální zájemce o studium a vytvořit analýzu nákladů. Z navrhovaných možností prezentace dále podrobněji rozpracovat školou vybrané nástroje propagace …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with analysis and evaluation of current publicity instruments used by Hotel Secondary School in Zlín to attract potential students. Its goal is to suggest new possible methods including cost analysis expand more details those chosen by the School and recommend financially optimal methods for the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7378
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLUCZOVÁ, Sandra. \textit{Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/muv9q4/.
Jak správně citovat práci
GLUCZOVÁ, Sandra. Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková