Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty – Bc. Sandra GLUCZOVÁ
Bc. Sandra GLUCZOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty
Concept of Zlín Intermediate Hotel School´s presentation for potential students
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit stávající formy propagace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o, kterými působí na své potencionální studenty. Na základě dotazníku a teoretické části nabídnout možnosti prezentace pro budoucí působení na potencionální zájemce o studium a vytvořit analýzu nákladů. Z navrhovaných možností prezentace dále podrobněji rozpracovat školou vybrané nástroje propagace …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with analysis and evaluation of current publicity instruments used by Hotel Secondary School in Zlín to attract potential students. Its goal is to suggest new possible methods including cost analysis expand more details those chosen by the School and recommend financially optimal methods for the future.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7378
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLUCZOVÁ, Sandra. \textit{Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/muv9q4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GLUCZOVÁ, Sandra. Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o. pro potencionální studenty. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková