Petra KOLÚCHOVÁ
Bachelor's thesis
CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie
CRM-Project in projektorientierten Unternehmen
CRM (Customer relationship management) as a complex business strategy
Abstract:
My bachelor's work deal with CRM theme (customer relation management). In the work, I concentrate on the project management in project oriented business, in which was the Software CRM-Project implemented. Furthermore, I deal with customer satisfaction of the CRM user. The theoretical part explains the important terms in this area. In the practical part, I want to determine the adaptibility of the CRM …moreAbstract:
Meine Bachelorarbeit befasst sich mit einem Thema CRM (Kundenbeziehungsmanage-ment). In der Arbeit orientiere ich mich an Projektmanagement in den projektorientierten Unternehmen, welche die Software CRM-Project in ihre Unternehmen eingeführt haben. Weiterhin befasse ich mich mit der Kundenzufriedenheit der CRM Anwender. Der theore-tische Teil erläutert wichtige Begriffe aus diesen Bereichen. In dem …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
19201
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÚCHOVÁ, Petra. CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / German for Business Administration
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till