Petra KOLÚCHOVÁ

Bakalářská práce

CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie

CRM-Project in projektorientierten Unternehmen

CRM (Customer relationship management) as a complex business strategy
Abstract:
My bachelor's work deal with CRM theme (customer relation management). In the work, I concentrate on the project management in project oriented business, in which was the Software CRM-Project implemented. Furthermore, I deal with customer satisfaction of the CRM user. The theoretical part explains the important terms in this area. In the practical part, I want to determine the adaptibility of the CRM …více
Abstract:
Meine Bachelorarbeit befasst sich mit einem Thema CRM (Kundenbeziehungsmanage-ment). In der Arbeit orientiere ich mich an Projektmanagement in den projektorientierten Unternehmen, welche die Software CRM-Project in ihre Unternehmen eingeführt haben. Weiterhin befasse ich mich mit der Kundenzufriedenheit der CRM Anwender. Der theore-tische Teil erläutert wichtige Begriffe aus diesen Bereichen. In dem …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor: 19201

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Gerhard Simon

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÚCHOVÁ, Petra. CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi