Návrh brand manuálu pro klenotnictví. – Tetiana Palahina
Tetiana Palahina
Bakalářská práce
Návrh brand manuálu pro klenotnictví.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on designing a brand manual for a fictional jewelry startup. The goal was to create a unified and consistent visual identity that effectively communicates the brand's values and philosophy. The work concentrates on factors influencing visual branding, such as logo, colors, typography, and photography, and includes an analysis of the competitive environment. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Palahina, Tetiana. Návrh brand manuálu pro klenotnictví.. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada -
Vizuální identita příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec
Ondřej Kubánek -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč