Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny – Mgr. Ludmila Ficová
Mgr. Ludmila Ficová
Bachelor's thesis
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Advantages and disadvantages of teacher’s communication during the lesson
Abstract:
Tato práce je zaměřena na komunikaci, její typy a funkce. Teoretická část dále popisuje pedagogickou komunikaci, její význam, pravidla, nedostatky a působení na žáky. Součástí praktické části je stanovení výzkumného cíle, hypotéz a charakteristika metod výzkumu.Abstract:
This work focuses on communication, its types and functions. The theoretical part describes pedagogical communication, its meaning, rules, shortcomings and influence on pupils. The practical part contains setting of research objectives, hypotheses and characteristics of the research method.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/aqetr/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Komunikační dovednosti žáků s PAS
Kateřina Vítů -
Rétorické dovednosti učitele střední školy
Michal Šírek -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná