Hana Sysová
Bachelor's thesis
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce „Online marketing jako podpůrný kanál prodeje“ je objasnit roli online marketingu a analyzovat jeho využití na reálném případu v podnikání. Dílčím cílem této závěrečné práce je tvorba webové prezentace společnosti Sys24 s.r.o. s takovým obsahem a s takovým využitím správných nástrojů online marketingu, aby přilákaly co nejvíce potencionálních zákazníků a případně zvýšily …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis „online marketing as a support channel in sales“ is to clarify the role of online marketing and its use in business. The partial aim is the creation of web presentation of company Sys24, s.r.o. with correct content and with using correct tools of online marketing in order to bring as many potential customers as possible and eventually to increase the awareness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eczbx/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Artem Smirnov -
Podpora prodeje MICE segmentu v hotelovém průmyslu
Helena Mrázová -
Moderní metody získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje
Iva Bernatíková