Online marketing jako podpůrný kanál prodeje – Hana Sysová
Hana Sysová
Bakalářská práce
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Online Marketing as a support channel in sales
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce „Online marketing jako podpůrný kanál prodeje“ je objasnit roli online marketingu a analyzovat jeho využití na reálném případu v podnikání. Dílčím cílem této závěrečné práce je tvorba webové prezentace společnosti Sys24 s.r.o. s takovým obsahem a s takovým využitím správných nástrojů online marketingu, aby přilákaly co nejvíce potencionálních zákazníků a případně zvýšily …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis „online marketing as a support channel in sales“ is to clarify the role of online marketing and its use in business. The partial aim is the creation of web presentation of company Sys24, s.r.o. with correct content and with using correct tools of online marketing in order to bring as many potential customers as possible and eventually to increase the awareness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eczbx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Artem Smirnov -
Podpora prodeje MICE segmentu v hotelovém průmyslu
Helena Mrázová -
Moderní metody získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje
Iva Bernatíková