Ing. Tomáš Ondračka

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market segmentation and buyer bahavior analysis
Anotace:
Jednou z neustále důležitějších marketingových činností je segmentace trhu a následné zacílení na určité tržní segmenty. I proto je tato práce primárně zaměřena na marketingové otázky, které se týkají problematiky segmentace trhu a analýzy zákaznického chování. Předmětem výzkumu byl zvolen trh s nábytkem. Výzkum byl aplikován na konkrétní podnikatelský subjekt. První (teoreticko – metodologická) část …více
Abstract:
One of the ever important marketing activities is the segmentation and the subsequent focus on specific market segments. That is why, this work is primarily focused on marketing issues, which relate to issues of market segmentation and analysis of customer behavior. The research has been elected to the furniture market. Research has been applied to specific businesses. The first (theoretical - methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní