Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Ing. Tomáš Ondračka
Ing. Tomáš Ondračka
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market segmentation and buyer bahavior analysis
Anotace:
Jednou z neustále důležitějších marketingových činností je segmentace trhu a následné zacílení na určité tržní segmenty. I proto je tato práce primárně zaměřena na marketingové otázky, které se týkají problematiky segmentace trhu a analýzy zákaznického chování. Předmětem výzkumu byl zvolen trh s nábytkem. Výzkum byl aplikován na konkrétní podnikatelský subjekt. První (teoreticko – metodologická) část …víceAbstract:
One of the ever important marketing activities is the segmentation and the subsequent focus on specific market segments. That is why, this work is primarily focused on marketing issues, which relate to issues of market segmentation and analysis of customer behavior. The research has been elected to the furniture market. Research has been applied to specific businesses. The first (theoretical - methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kqy9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková