Simona OROSOVÁ

Bakalářská práce

Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ

Competence profile of teacher assistant in inclusive education in nursery school and on primary school
Anotace:
Bakalářská práce Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ se zabývá oblastí inkluze a inkluzivního vzdělávání, přesněji tím, jak probíhá inkluze na školách. Cílem práce je zjistit, zda zákonem stanovený profil pozice asistenta pedagoga odpovídá očekávání samotných pedagogů pro tuto pozici. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání …více
Abstract:
The bachelor thesis Competence profile of teacher assistants in inclusive education in nursery school and primary school deals with the area of inclusion and inclusive education, more precisely how the inclusion in schools takes place. The aim of this work is to find out whether the statutory profile of the position of an assistant teacher corresponds to the expectations of the teachers themselves …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OROSOVÁ, Simona. Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta