Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ – Simona OROSOVÁ
Simona OROSOVÁ
Bachelor's thesis
Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ
Competence profile of teacher assistant in inclusive education in nursery school and on primary school
Abstract:
Bakalářská práce Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ se zabývá oblastí inkluze a inkluzivního vzdělávání, přesněji tím, jak probíhá inkluze na školách. Cílem práce je zjistit, zda zákonem stanovený profil pozice asistenta pedagoga odpovídá očekávání samotných pedagogů pro tuto pozici. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor thesis Competence profile of teacher assistants in inclusive education in nursery school and primary school deals with the area of inclusion and inclusive education, more precisely how the inclusion in schools takes place. The aim of this work is to find out whether the statutory profile of the position of an assistant teacher corresponds to the expectations of the teachers themselves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 10. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OROSOVÁ, Simona. \textit{Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mx426g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OROSOVÁ, Simona. Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ