Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ – Simona OROSOVÁ
Simona OROSOVÁ
Bakalářská práce
Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ
Competence profile of teacher assistant in inclusive education in nursery school and on primary school
Anotace:
Bakalářská práce Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ se zabývá oblastí inkluze a inkluzivního vzdělávání, přesněji tím, jak probíhá inkluze na školách. Cílem práce je zjistit, zda zákonem stanovený profil pozice asistenta pedagoga odpovídá očekávání samotných pedagogů pro tuto pozici. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis Competence profile of teacher assistants in inclusive education in nursery school and primary school deals with the area of inclusion and inclusive education, more precisely how the inclusion in schools takes place. The aim of this work is to find out whether the statutory profile of the position of an assistant teacher corresponds to the expectations of the teachers themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OROSOVÁ, Simona. \textit{Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mx426g/.
Jak správně citovat práci
OROSOVÁ, Simona. Kompetenční profil asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání v MŠ a na ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ