Bc. Marie Soukupová

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky v oblasti komunikace jako nástroje rozvoje vztahů se zákazníky a pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. První část vlastního textu provádí analýzu a zhodnocení literárních pramenů. Zabývá se vlastní komunikací, komunikačním procesem a všeobecně významem integrované komunikace. Bere si za cíl vysvětlit a upřesnit u veřejnosti nepříliš zažité pojmy …more
Abstract:
This bachelor thesis summarizes the observations in the area of communication as a means of expanding business relationships with the customers and their benefits with the end user. The first section focuses on the analysis and evaluation of the literary sources. It addresses topics such as types and patterns of communication and the benefits of integrated marketing communication in general. It aims …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní