Bc. Marie Soukupová

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotácia:
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky v oblasti komunikace jako nástroje rozvoje vztahů se zákazníky a pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. První část vlastního textu provádí analýzu a zhodnocení literárních pramenů. Zabývá se vlastní komunikací, komunikačním procesem a všeobecně významem integrované komunikace. Bere si za cíl vysvětlit a upřesnit u veřejnosti nepříliš zažité pojmy …viac
Abstract:
This bachelor thesis summarizes the observations in the area of communication as a means of expanding business relationships with the customers and their benefits with the end user. The first section focuses on the analysis and evaluation of the literary sources. It addresses topics such as types and patterns of communication and the benefits of integrated marketing communication in general. It aims …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní