Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Marie Soukupová
Bc. Marie Soukupová
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky v oblasti komunikace jako nástroje rozvoje vztahů se zákazníky a pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. První část vlastního textu provádí analýzu a zhodnocení literárních pramenů. Zabývá se vlastní komunikací, komunikačním procesem a všeobecně významem integrované komunikace. Bere si za cíl vysvětlit a upřesnit u veřejnosti nepříliš zažité pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis summarizes the observations in the area of communication as a means of expanding business relationships with the customers and their benefits with the end user. The first section focuses on the analysis and evaluation of the literary sources. It addresses topics such as types and patterns of communication and the benefits of integrated marketing communication in general. It aims …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wjdt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček