Analýza nákupního chování na trhu potravin – Michaela Michálková
Michaela Michálková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu potravin
Analysis of Shopping Behaviour on the Food Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování na trhu potravin. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat chování zákazníků při nákupu potravin. Cílem výzkumu je analyzovat nákupní chování na trhu potravin. K vedlejším cílům patřilo specifikovat faktory, které nákupní chování ovlivňují. Hlavním zdrojem byly data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the Analysis of Shopping Behaviour on the Food Market. The main goal of this bachelor thesis is to find out and describe the behavior of customers when buying food. The aim of the research is to analyze the shopping behavior in the food market. One of the secondary goals was to specify the factors that influence shopping behavior. The main source of information were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Petra Halíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Trh potravin pro alergiky v ČR
Kristýna Hrůzová -
Spotřební chování na regionálním trhu potravin
Eliška Ressová -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Spotřební chování zákazníků na trhu lokálních potravin
Pavel Maďarčík