Marketingová strategie zámku Radešín – Bc. Helena Kubíčková
Bc. Helena Kubíčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie zámku Radešín
The chateau Radešín marketing strategy
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce podává ucelený návrh marketingové strategie pro organizaci Balónový zámek s. r. o., která spravuje areál soukromého zámku Radešín. Jelikož tržby v posledním roce stagnovaly, je nutné implementovat marketing pro posílení tržní pozice. Zámek je pro svoje vlastnosti využíván jako centrum služeb cestovního ruchu, s čímž je i nadále počítáno. Proto jsou na marketingovou strategii …víceAbstract:
The present thesis gives a comprehensive marketing strategy proposal for the organization Balloon chateau Ltd., which manages private chateau area Radešín. Since sales stagnated in the last year, it is necessary to implement marketing to strengthen its market position. The chateau is now used as a center of tourism services due to its properties and this will continue. Therefore, on the marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b0z8t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Bobková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor