Bc. Helena Kubíčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie zámku Radešín
The chateau Radešín marketing strategy
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce podává ucelený návrh marketingové strategie pro organizaci Balónový zámek s. r. o., která spravuje areál soukromého zámku Radešín. Jelikož tržby v posledním roce stagnovaly, je nutné implementovat marketing pro posílení tržní pozice. Zámek je pro svoje vlastnosti využíván jako centrum služeb cestovního ruchu, s čímž je i nadále počítáno. Proto jsou na marketingovou strategii …moreAbstract:
The present thesis gives a comprehensive marketing strategy proposal for the organization Balloon chateau Ltd., which manages private chateau area Radešín. Since sales stagnated in the last year, it is necessary to implement marketing to strengthen its market position. The chateau is now used as a center of tourism services due to its properties and this will continue. Therefore, on the marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b0z8t/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Bobková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor