Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě – Eva Tomanová
Eva Tomanová
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Psychological aspects of marketing promotion in television advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou efektivity propagace v masmédiích, konkrétně pak využíváním psychologických aspektů v televizní reklamě. Práce propojuje proces kognitivního myšlení zahrnujícího fáze přijímání, zpracování a vyhodnocování informací se spotřebitelským chováním. Práce se zaměřuje primárně na psychologický význam emocí a jejich vliv na změnu chování potenciálních zákazníků. V tomto …moreAbstract:
The thesis deals with the efficiency of propagation in mass media, especially with the issue of the use of psychological aspects in television advertising. The thesis interlinks the basic principles of the cognitive process in the human mind (encompassing receiving, processing, and evaluating of information) with the consumer/customer behavior. More precisely, the focus is put on the psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Martin Daňhel -
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
Elizabeth JÍROVÁ -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal