Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě – Eva Tomanová
Eva Tomanová
Bakalářská práce
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Psychological aspects of marketing promotion in television advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou efektivity propagace v masmédiích, konkrétně pak využíváním psychologických aspektů v televizní reklamě. Práce propojuje proces kognitivního myšlení zahrnujícího fáze přijímání, zpracování a vyhodnocování informací se spotřebitelským chováním. Práce se zaměřuje primárně na psychologický význam emocí a jejich vliv na změnu chování potenciálních zákazníků. V tomto …víceAbstract:
The thesis deals with the efficiency of propagation in mass media, especially with the issue of the use of psychological aspects in television advertising. The thesis interlinks the basic principles of the cognitive process in the human mind (encompassing receiving, processing, and evaluating of information) with the consumer/customer behavior. More precisely, the focus is put on the psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Psychologie zákazníka v souvislosti s nakupováním digitálního obsahu do počítačových her
Dan Bulis -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Martin Daňhel