Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením – Bc. Anna Ferdinandová
Bc. Anna Ferdinandová
Master's thesis
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
The Education of Pupils with visual impairment at a School for Visually Impaired Compared with the Integration at a Mainstream School
Anotácia:
Diplomová práce „Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením“ se zabývá případovou studií zaměřenou na vzdělávání čtyř žákyní se zrakovým postižením. Teoretická část předkládá odborné poznatky o žákovi se zrakovým postižením, jeho rodině a kvalitě života, dále se pak zaměřuje na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími …viacAbstract:
The Diploma thesis “The Education of Pupils with Visual Impairment at a School for Visually Impaired Compared with the Integration at a Mainstream School” analyses four visually impaired pupils (female). The theoretical part offers expert opinions on a visually impaired pupil, the family and quality of life. Further, it describes educating pupils with specific educational need in the Czech Republic …viacKľúčové slová
zrakové postižení integrace inkluze škola pro žáky se zrakovým postižením rodiče žáka se zrakovým postižením učitel žáka se zrakovým postižením žák se zrakovým postižením visual impairment integration inclusion school for visually impaired pupils parents of visually impaired pupil teacher of visually impaired pupil visually impaired pupil
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vka5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedúci: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERDINANDOVÁ, Anna. \textit{Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mycxcm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Výukové materiály pro matematiku na 2. stupni základních škol pro žáky se sluchovým postižením
Nikola DOSTÁLOVÁ -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová