Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her – Bc. Petr Cingr
Bc. Petr Cingr
Bakalářská práce
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Optimising marketing mix using game theory
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propojením dvou ekonomických disciplín, a to teorie her a marketingu. Ačkoliv je teorie her jedním z nejrychleji se rozvíjejících vědních oborů, nedostala se dosud do širšího povědomí. Oproti tomu marketing je již dlouhou dobu nepostradatelným oborem pro každou společnost, která chce ve dnešním hyper-konkurenčním prostředí uspět. Teorie her se zabývá řešením konfliktních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with interconnection of two economic disciplines, game theory and marketing. Although game theory is one of the fastest growing science disciplines, it is not yet widely known. In contrast, marketing has long been an indispensable discipline for any company that wants to succeed in today's hyper-competitive environment. Game theory deals with conflict situations and therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/la501/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková